MALTA

I had a crush on gladiator sandals already from last year if I remember correctly. I never was about to purchase them, because in my mind my thought was that it does not go good with me (because, I am short height, dont have a right body for those shoes as well as I hate tan lines). But god know what happens now, but before leaving to Malta I have purchased these lovely sandals that I am actually happy about. They are not that high and can be adjustable. That's a plus side. The negative side is that they are not fixed so, during the day those straps just loosen and slide down.. So I am thinking about to buy a new pair of gladiator sandals. Any recommendations?:)

Zamilovala jsem se do gladiatorských botech už od minulého roku, jestli si to dobře pamatuji. Ale nikdy jsem si je v tu dobu nekoupila, protože jsem si myslela, že mě nepadnou, kvůli mé výšce a také nemám rída opálené pruhy po botech či oblečení. Ale vůbec nevím co mě to teď popadlo, že jsem si jednz pořídila před odjezdem na Maltu. A jsem docelá spokojená s něma, nejsou tako výsoké a také se dají přizpůsobit jak a kde to chci mít zavázané. Na druhou stranu ale jak jsou takhle flexibilní, tak čas od času jsou volně a spadnou dolů. Takže přemýšlím o nových gladiátorských sandálech, nějaké vychytávky?:)





   Find me as well on facebook /twitter /instagram /bloglovin' /tumblr /shop my closet /photography /ask me